FOTOD I Eestis toodetud kodune treeninginventar jõuab Põhjamaade jaekettide sortimenti
Tallinna börsi alternatiivturul First North kaubeldav sporditehnoloogia ettevõte Robus alustas koostööd Soome edasimüüjaga Nice-Trading OY, et Eestis toodetud kodune treeninginventar jõuaks müügile tuntud spordikauplustesse üle terve Skandinaavia.
Robuse Euroopa disainipatendiga kaitstud treeninginventar GymBars jõuab lähikuudel Skandinaavia spordivaldkonna suurtesse jaekettidesse nagu Stadium, Intersport ja Team Sportia.
Robuse juhi Mikk-Alvar Olle sõnul on jaekettidega liitumisel oluline rolli nii bränditeadlikkuse tõstmisel kui müügimahtude suurendamisel. „Seni on Robuse peamiseks turustuskanaliks olnud internet, kuid uute turgude võitmisel on oluliseks lüliks ka jaeketid,“ lisas Olle. „Füüsilised poed annavad kliendile võimaluse enne ostu tooteid ka reaalselt näha ja proovida, et veenduda kauba kvaliteedis ning sobivuses. Tõuseb brändi usaldusväärsus ning läbi selle on GymBarsi ostnuid lihtsam ka Robuse videotreeningutega liituma kutsuda.“
Koostööpartneri valikul langes otsus Nice-Trading OY kasuks, sest edasimüüja tooteportfellis on juba spordisõpradele tuntud maailmanimed Rip Curl, 47’ Brand, BioSteel ja Nutcase, mille turundusstrateegiates ja brändi ülesehituses võib Robusega palju paralleele tuua. „Meie visioon Robuse edukaks turustamiseks Skandinaavias ühtis juba esimesest kontaktist, mis on tulemusliku koostöö üks põhilisi alustalasid. Samuti on Põhjamaad juba praegu Robuse üks tähtsamaid turge, mistõttu on seal jaekettidesse sisenemine oluliseks verstapostiks,“ lisas Olle.
Robuse tehnoloogia ja treeninginventar jäi sotsiaalmeedias silma Nice-Trading OY juhile Markus Hietamäkile, kes proovis enne koostööpakkumise tegemist Eestis välja töötatud kodused ja lihtsasti kaasaskantavad treeningvahendid ning Robuse videotreeningute platvormi ka omal käel ära. „Käin palju jõusaalis, kuid töö ja pere tõttu on raske treeninguid soovitud mahus oma päevadesse sobitada,“ selgitas Hietamäki. „Sarnasele probleemile on täna lahendust otsimas väga paljud inimesed, mistõttu otsustasin koheselt ka Robusega ühendust võtta.“
Hietamäki sõnul tugineb Robuse suur potentsiaal tugevale toote- ja teenuskontseptsioonile ning brändi kvaliteedile. „Robuse tooted sobivad pea kõigile, kelle eesmärgiks on end hoida heas füüsilises vormis, hoolimata nende spordiväljundist või tasemest. Edasimüüjatena on see väga oluliseks faktoriks, kuna meie eesmärgiks on leida unikaalseid tooteid, mis sobiksid võimalikult paljudele inimestele ja lahendaksid ühiskonnas reaalset probleemi,“ lisas ta.