PALJU ÕNNE! Sepa Jalgpallikeskuse ajalooline ühisrahastuskampaania võitis Kuldmuna
Mullu novembris käima lükatud ühisrahastuskampaania Sepa staadioni renoveerimiseks pälvis loovusfestivalil Kuldmuna 2016 kõrgeima tunnustuse digitaalse reklaami kategoorias. Lisaks sellele võideti sotsiaalkampaaniate kategoorias Hõbemuna.
Jalgpallikool Tammeka ja disainistuudio Neway koostöös sündinud ühisrahastusprojekt kogus kõigest kahe ja poole kuuga üle 3000 inimese toetuse Tartu laste sporditingimuste parandamiseks. Neway loodud ühisrahastuse veebilahendus, kus igaüks sai endale osta ruutmeetri uuest valmivast väljakust, tõi kampaania eestvedajatele Eesti kõrgeima tunnustuse digitaalse reklaami valdkonnas.
“Kui tegijatel on olemas siiras soov midagi ära teha, siis teostuse taha ei jää ükski asi,” sõnas Neway juht Jaan Naaber. “See sära, mis oli kampaania eestvedajate Kalle ja Kaarli silmis, kui nad meile oma ideest rääkisid oli põhjus, miks me Sepa kampaaniaga kaasa läksime. See oli inspireeriv ja äge! Meil on väga hea meel, et saime olla just see taustajõud, kes me olla tahame.”
Sepa Jalgpallikeskuse taristujuhi Kaarel Kiidroni sõnul on sotsiaalkampaania arvestuses saadud Hõbemuna tunnustus kõigile neile 3108 inimesele, kes oma ruutmeetriga Tartu laste unistusi toetasid. “Me nägime Sepa kampaania käigus uskumatut üheshingamist ja ettevõtlikku vaimu ja see tunnustus on tegelikult tunnustus sellele mõtteviisile, mida kõik meie toetajad ja kaasaelavad jagavad – koos saame ära teha suuri asju!”
MTÜ Jalgpallikool Tammeka alustas eelmise aasta 2. novembril Eestis ainulaadse ühisrahastuskampaaniaga, millega koguti 150 000€ Tartu staadionipõua leevendamiseks ning Sepa staadioni renoveerimiseks. Disainistuudio Neway loodud keskkonnas sai igaüks osta endale ruutmeetri uuest staadionist ja sellega toetada tuhandete Tartu noorte jalgpallurite unistusi.