Eesti Olümpiakomitee alustas turundushommikutega
Eesti Olümpiakomitee alustas regulaarselt toimuvate turundushommikutega, mille eesmärgiks on innustada ning inspireerida spordiorganisatsioone turunduse vallas suurelt mõtlema. Eesti Olümpiakomitee turundusjuht Margus Kiiveri sõnul jagatakse turundushommikutel ideid ja kogemusi, kuidas toetajate ning vahendite leidmisel kastist välja mõelda.
Turundushommikutel jagatakse ideid ja kogemusi, kuidas toetajate ning vahendite leidmisel kastist välja mõelda.
„Eraraha kaasamise teema on olnud viimase poole aasta jooksul väga aktuaalne ning leidsime, et meil on spordis mitmeid häid edulugusid, mida teistega jagada ja sellest õppida. Turunduse vaates peavad sport ja sportlased olema aina rohkem kui ainult tulemus. Samas on oluline rõhutada, et sportlase peamiseks ülesandeks on ikkagi treenimine ja võistlemine, kuid mingist tasemest võiks sportlase meeskonda kuuluda ka mänedžer või isegi laiem turundustiim. Turundushommikute eesmärk on tõsta meie spordiorganisatsioonide ja spordi turunduslikku taset,“ ütles Kiiver.
Eraraha kaasamise teema on olnud viimase poole aasta jooksul väga aktuaalne ning leidsime, et meil on spordis mitmeid häid edulugusid, mida teistega jagada ja sellest õppida.
Esimesel turundushommikul kohvikus Ratas ja Kohv arutlesid Rally Estonia turundusjuht Camilla Themas ja LHV panga turundusjuht Margit Kotkas, kuidas leida toetajaid.
„Ükski kõne ega e-mail koostööd ei taga, tähtis on saada inimesed laua taha, et arutada ning leida sobivad viisid, mis mõlemale osapoolele sobivad,“ rõhutas Themas. Kotkas lisas omalt poolt, et oma brändi tuleb hoida. „Sa ei saa brändi ära kaotada kui ajad on rasked. Kui brändi ära kaotad, alustad pärast aegade kergemaks minemist nullist. See saab olema veel kallim kui raha, mille kokku hoidsid,“ ütles Kotkas.
Lisaks rääkis Euroopa Discgolfi Festival 2024 üks eestvedajatest ja Kristin Tattari mänedžer Matthias Vutt, kui oluline on turunduses pika plaani olemasolu. Eesti Korvpalliliidu peasekretär Gerd Kiili, Eesti Kulturismi- ja Fitnessi Liidu president Ergo Metsla ning Levira AS striimingu ärijuht Edgar Põhjamets arutlesid, kas otseülekanded võistlusest on eilne või tänane päev.
Järgmine EOK turundushommik toimub septembris.