Jalgpalli MM-i finaalmängule sõidab 8-aastane Tristen Kool
8-aastane Tartu jalgpallifänn Tristen Kool on tänavuse McDonald’s kampaania “Saada staar staadionile” õnnelik võitja. Tristen saab koos oma isa Kristjaniga unistuste reisi tänavu juulis Moskvas toimuvale 2018 FIFA World Cup RussiaTM mängudele, kus saadab koos 132 teise lapsega 50 erinevast riigist jalgpallistaari enne mängu staadionile. Tristenil on unikaalne võimalus saata staadionile üks finaalmängus osalev mängija.
Tristen osutus täna Eesti Jalgpalliliidu sisehallis toimunud “Saada staar staadionile!” perepäeva võitjaks. Eesti Jalgpalliliidu ja Viimsi Martin Reimi jalgpallikooliga koostöös korraldatud perepäevale kutsuti 6-10-aastaseid lapsi kõikjalt Eestist. Üritusest võttis koos vanematega osa üle 200 noore jalgpallisõbra, kes võistlesid võimaluse nimel võita kordumatu kõik-hinnas reisipakett aasta suurimale jalgpallisündmusele – 2018. aasta jalgpalli MMile Venemaal. Kõik osalejad läbisid perepäeval kuus sportlikku ülesannet ning võitja valiti loosi teel.
„Täna on minu õnnepäev – mul oli hommikul juba selline tunne, et ma võidan ja võitsingi!“ ütles noor jalgpallisõber. Tristen sõidab McDonald’s Player Escorti programmi raames Moskvasse koos oma isaga ning loodab kõige enam saata suures finaalmängus staadionile mõnd Brasiilia koondise mängijat.
Tristen on juba kaks aastat käinud jalgpallitrennis Tartu klubis FC Ülenurme. Ta vaatab väga agaralt ka jalgpalliülekandeid ning tema lemmikklubi on Liverpool.
“Mul on väga hea meel, et Tristen saab teha teoks oma unistuse ja osaleda suvel 2018. aasta FIFA jalgpalli MM-il. Ma olen kindel, et see kogemus inspireerib Tristenit püüdlema alati oma unistuste poole ning mitte kunagi alla andma. McDonald’s sponsoreerib uhkusega algatusi, mille keskmes on laste heaolu. Meil on suur au pakkuda seda kordumatut võimalust ka Eestis – tahame sellega näidata oma pühendumist Eesti noortejalgpalli toetamisele ning tänutunnet oma Eesti külastajatele,“ ütles McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.
“Rõõm on näha, et perepäev õnnestus igati. Osalejad, kellele sel aastal loosiõnn ei naeratanud, on kindlasti motiveeritud olema jalgpallis veelgi paremad, püüdlema oma unistuste poole ja proovima õnne järgmisel korral. 2018 FIFA World Cup RussiaTM on kahtlemata tänavuse jalgpalliaasta tippsündmus ning kõigest 22 last Euroopast saavad võimaluse saata mängijad staadionile finaalmängu eel. See on väga lahe, et nende õnnelike seas saab olema ka Eesti laps ning oleme McDonald’s restoraniketile tänulikud võimaluse eest saada osa sellest kampaaniast, » sõnas omanimelise jalgpallikooli asutaja ja Eesti jalgpallikoondise peatreener Martin Reim.
Tristen Kool ja tema isa saavad McDonald’s restoraniketilt uhke auhinnapaketi, mis sisaldab majutust, meelelahutusprogrammi kõikjalt Euroopast pärit Player Escorti osalejate seltsis, võimalust tutvuda Moskva imeliste vaatamisväärsustega, pääsmeid finaalkohtumisele ning unustamatut kogemust kõndides staadionile oma jalgpallikangelaste käe kõrval.
McDonald’s Player Escort kampaania annab lastele üle Euroopa kordumatu võimaluse saata jalgpallikangelased staadionile. Programm käivitati 2002. aastal Jaapanis ja Koreas toimunud FIFA jalgpalli MM-il ning kaks aastat hiljem toimus see ka UEFA Euroopa meistrivõistluste raames Portugalis. Sellest ajast alates on McDonald’s restoraniketi algatus andnud ligi 4000 lapsele kõikjalt Euroopast võimaluse täita üliolulist sümboolset rolli maailma jalgpalli tippsündmustel ning saada kogemus, mida lapsed mäletavad kogu ülejäänud elu.
Nimi on seitsmes Eesti laps, kes võtab osa McDonald’s staarisaatja programmist ning saadab väljakule ühe tippjalgpalluri. Eelmiste aastate programmide raames on Eesti lapsed võtnud osa jalgpalli meistrivõistlustest Austrias, Lõuna-Aafrikas, Ukrainas, Brasiilias ja Prantsusmaal.