Rallikrossisõitja Siim Saluri eesmärk Renault Twingo roolis on jõuda Euroopas esikuuikusse
Prantsuse autotootja ja Soome inseneride koostöös valminud Renault Twingo võistlusauto stardib Super1600 klassi Euroopa meistrivõistluste avaetapis sel nädalavahetusel, 16.–17. aprillil Põhja-Portugalis Montalegres. Roolis eelmise hooaja Eesti parim rallikrossisõitja Siim Saluri (RS Racing Team).
Siim Saluri võistlusauto on rallikrossiks ümber ehitatud Renault Twingo, mis on suurepärase manööverdamisvõimega praktiline linnaauto. Sõiduki disaini on mõjutanud mitte ainult algupärane Twingo, vaid ka legendaarne Renault 5. 2015. aastal oli Renault Twingo Eesti aasta auto.
“Euroopa meistrivõistlustel võistleb tänavu 33 autot, konkurents on tihe, meie eesmärk on jõuda sel võistlusel esikuuikusse,” lubab Siim Saluri uut hooaega alustades ambitsioonikalt. See on Salurile teine hooaeg Euroopa meistrivõistlustel Renault Twingo roolis.
Siim Saluri Renault Twingo on spetsiaalselt võistlusautoks ehitanud Soome rallikrossisõidu legendi Jussi Pinomäki meeskond. Saluri hindab kõrgelt Pinomäki tiimi kogemust ja kvaliteeti. “Teeme koostööd meeskonnaga, kes suudab teenust pakkuda Euroopa tipptasemel ja kelle viimastel aastatel loodud sõidukid on võitnud võistlustel mitmeid auhindu,” ütles Saluri.
Siim Saluri võistlusauto Renault Twingo ja linnaauto Renault Twingo kapoti all tuksuvad erinevad mootorid. Soome insenerid on võistlusautole oluliselt võimsust lisanud. Auto kaal on vastavalt võistluse nõuetele kalibreeritud täpselt 1000 kg raskuseks.
Saabuval nädalavahetusel, 16.-17. aprillil algava Super1600 klassi Euroopa meistrivõistlustel on kavas kuus etappi, mis sõidetakse Portugalis, Suurbritannias, Rootsis, Prantsusmaal, Hispaanias ja Saksamaal. Siim Saluri ja RS Racing Team on plaanis teha kaasa kõikidel osavõistlustel.