Avaleht Sport PROOVI JÄRELE I Täna ja 28. aprillil toimub Arigatos palju põnevaid trenne Estonian Fitness Weeki raames
PROOVI JÄRELE I Täna ja 28. aprillil toimub Arigatos palju põnevaid trenne Estonian Fitness Weeki raames

PROOVI JÄRELE I Täna ja 28. aprillil toimub Arigatos palju põnevaid trenne Estonian Fitness Weeki raames

23.-30. aprillil toimub üle-eestiline liikumisele ja tervisele pühendatud nädal Estonian Fitness Week, kus on võimalik külastada erinevaid toitumise- ja treeninguteemalisi loenguid, osaleda näidistreeningutel, külastada põnevaid workshoppe ja tutvuda spordiklubides pakutavate teenustega tasuta või väga soodsa hinnaga. Nädal kulmineerub Estonian Fitness EXPO-ga. Täna ja 28. aprillil ootab EFW raames jõusaali ja rühmatreeningusse vaid 3 euro eest Arigato spordiklubi. See on hea võimalus teha tutvust ka ainulaadse HotYogaga.

Anna Sarap. Foto: Aivo Kallas

Treener Anna Sarap soovitab, et kui soovid olla tervislikum, leia endale tugiisik, kes aitab sul startida ning on nõu ja hea motiveerijana toeks sellel teel, et tervislikust elustiilist saaks loomulik ja igapäevane osa sinu elust.

Palju liikuda, on väga individuaalne, kuid liikuma peaks nii palju kui parasjagu vähegi võimalik.

Tervise Arengu Instituudi soovitus on, et täiskasvanud inimene peaks liikuma vähemalt 30 minutit päevas, lapsed 60 minutit, kuid kui on väga tihe tööpäev, siis ka 20 minutit kiire treening on parem kui mitte midagi.

Ta selgitab, et just selle mõttega on Arigatos tunniplaani lisatud ka lühemaid ja intensiivsemaid treeninguid, et ka kiiresse päeva oleks võimalik üks treening ära mahutada.

Nädala lõikes oleks kindlasti vaja jagada treeningud selliselt, et sinna mahuks lihastreeningut, kardiotreeningut ja ka treeninguid lihashoolduseks ja vaimule.

Lihastreeninguid on kindlasti hea teha spordiklubis treeneri juhendamisel, kardiotreeningu saab teha ka välitingimustes, sest ka värske õhk on üks oluline hea tervise komponent ning Arigato HotYoga on Sarapi sõnul üks parimaid lihashooldust, ainevahetust ergutav ja häid emotsioone pakkuv treening nii vaimule kui kehale.

Tänane ajakava:

  • HOTYOGA eritreeningud 10:30, 13:30, 17:30, 19:00 (erihinnaga 3 eurot)
  • 10:00 Total Body Workout
  • 10:00 Bikini Body
  • 11:15 Body Balance
  • 17:00 Fit Boy
  • 17:15 Ratas Intervall
  • 17:30 Pilates
  • 17:45 KST
  • 18:00 Välitrenn: jooks
  • 18:45 DanceAct Bailatino
  • 19:00 Lady Fit
  • 19:00 Crosscore (erihinnaga 3 eurot)

Rohkem infot leiab Fitnessweek.ee!