Avaleht Sport Maiuspala e-spordi fännidele: Coca-Cola Plaza teeb League of Legends EM-st otseülekande
Maiuspala e-spordi fännidele: Coca-Cola Plaza teeb League of Legends EM-st otseülekande

Maiuspala e-spordi fännidele: Coca-Cola Plaza teeb League of Legends EM-st otseülekande

9. septembril on Madridis taas toimumas üks arvutimängude maailma oodatuimaid sündmuseid ehk League of Legends Euroopa meistrivõistlus, mille otseülekannet saavad kõik e-spordi fännid nautida otse Coca-Cola Plaza suurelt kinolinalt.

League of Legends (LoL) on üks populaarsemaid meeskondlikke arvutimänge, mida mängib iga kuu üle 100 miljoni inimese ning e-spordina jälgis LoL’i liigat möödunud aastal interneti vahendusel üle 360 miljoni huvilise. Forum Cinemas programmispetsialist Henryk Johan Novod selgitas, et lisaks näiteks jalgpalli ülekannetele on e-spordi näitamine kinodes täiesti loogiline samm. „E-spordi vaatajaskond maailmas on meeletu ning kohati ületavad selles tööstuses liikuvad rahasummad tavaspordi omad,“ märkis Novod. „Näiteks möödunud aasta Super Bowli vaatajaskond oli 111 miljonit, mis jääb juba tuntavalt e-spordile alla. Isegi Rahvusvaheline Olümpiakomitee kaalub e-spordi kaasamist olümpiamängudele.“

E-spordi vaatajaskond maailmas on meeletu ning kohati ületavad selles tööstuses liikuvad rahasummad tavaspordi omad.

9. septembril toimuv League of Legends Euroopa meistrivõistlus naaseb Madridi, kus on oodata väga tugevat konkurentsi. Võistkond Fnatic kavatseb tagasi võita oma Euroopa Kuningate tiitli ning nüüd, kui kogu ülejäänud Euroopa on valmis neid troonilt tõukama ja Euroopa meistritiitli endale nõudma, peab Fnatic ennast tõsiselt kokku võtma, kui ta tippu tahab jääda ja Madridi finaali jõuda.

Euroopa meistrivõistluste võitja pääseb Euroopat esindama sügisel Koreas toimuvatel maailmameistrivõistlustel.

Otseülekande pikkus on hinnanguliselt kuus tundi, kuid sündmuse kestus võib veel muutuda.