Avaleht Sport Golf AJAKIRI GOLF! MediaMarketing pakub golfimängijatest heategijatele abi meediakajastusega ja kodulehe loomisel
AJAKIRI GOLF! MediaMarketing pakub golfimängijatest heategijatele abi meediakajastusega ja kodulehe loomisel

AJAKIRI GOLF! MediaMarketing pakub golfimängijatest heategijatele abi meediakajastusega ja kodulehe loomisel

0

MediaMarketingAgentuur MediaMarketing (www.mediamarketing.ee) tahab ulatada abikäe kõikidele golfimängijatele, kes teevad midagi head, andekat või huvitavat, kuid vajavad seejuures vahendite puudumisel abi kodulehe tegemiseks või meediateenust, kirjutab ajakiri Golf.

MediaMarketing on kogu ettevõtte tegutsemise perioodi tegelenud ka heategevusega. “Eks ikka seetõttu, et me ei oska ega tohi elada nii, et me midagi ühiskonnale tagasi ei anna,” selgitab agentuuri asutaja ja tegevjuht Monika Kuzmina, kes on ühtlasi ka golfiajakirja väljaandja ning esimese heade uudiste portaali GoodNews asutaja ning peatoimetaja.

Aastatel 2012 kuni 2014 kinkis agentuur töötajate aega, vahendeid ja oskusi Sihtasutuse Kadunud (www.kadunud.ee) arendamiseks, mis tegeleb teadmata kadunud inimeste otsimisega ja nende lähedaste nõustamisega. “Lõime puuduolevad sotsiaalmeediakanalid, valmistasime uue kodulehe ning monitoorisime igapäevaselt meediat, et asjad sihtasutuses käiksid kiiremini. Lisaks teavitasime meediat ning koordineerisime intervjuusid,” kirjeldab Monika Kuzmina kadunute leidmise hõlbustamiseks ette võetut.

MediaMarketing on heategevuslikus korras meediateenust pakkunud erinevatele heategevusüritustele, aidanud sportlasi, muusikuid ning organisatsioone.

Eelmisel aastal kinkisime kodulehe Murri häärberile, mis on ainulaadse arhitektuuriga kahekorruseline Lõuna-Eesti taluniku häärber ja mida võib pidada Eesti iseseisvuse esimeste aastakümnete talukultuuri näidiseks. Taastatud pargis, iluaias ja hoonetes on võimalik veeta mõnus puhkus looduses, matkata, korraldada koolitusi ja üritusi.

Äsja kinkis agentuur kodulehe tulundusühistule Casa Nostra. “Nende eesmärk on, et kohad ja majad, mis on Eestile tähtsad, jääksid alles, et need ei laguneks olematusse, ei kaoks ega muutuks vaid fotodeks ja plaanideks,” selgitas MediaMarketingi tegevjuht. Ühistu tegemisi saab lähemalt näha aadressil: http://casanostra.ee/

MediaMarketingi meeskonna üleskutse on järgmine: “Kui sina teed midagi, mis on Eesti ja Eestimaa inimeste jaoks väga vajalik, kuid sul puuduvad vahendid, et see, mida teed, leviks kogu Eestimaal kiiremini ja kaugemale, saada oma mõte aadressil info@mediamarketing.ee. Meie kümme protsenti ühiskondlikku kümnist on sel aastal veel maksmata – arutame asja ja valime välja, keda saame sel aastal veel aidata!

golf_2_MM_2015

Artikkel ilmus ajakirja Golf suvenumbris. 

Allikas: ajakiri Golf

mm
Head Uudised GoodNews
info@goodnews.ee